Glitter Words

Biodata Saya

My photo
Petaling Jaya, Kelana Jaya, Malaysia
Terima Kasih kerana sudi lalu lalang di page saya ni. Kalau ada sebarang comment, sila2 la.....tak kena bayar pon...hehehhee....Hope happy bace ape yg patut okeyh. (",)

Capture Myself

Capture  Myself

Saturday, November 20, 2010

Kerja Baru Lagi....

04hb Oktober 2010. Aku lapor diri kat TMPoint Kelana Jaya. Tak sangka betul lastly dapat kat area rumah aja...Rezeki.....Semua yang dtg dan pergi telah ditentukan olehNya. Aku redha...walaupun skg ni rezeki aku masih belum kukuh, aku pasti satu hari nnti akan dtg juga. Aku bersyukur kerna aku masih ada mama dan abah yg sentiasa memberi sokongan terhadap kerjayaku. Kali ni aku dapat kerja dibawah syarikat Telekom Sales & Service Sdn Bhd. Anak syarikat Telekom Malaysia Berhad. Aku ditempatkan di TMPoint Kelana Jaya. Sangat2 bersyukur kerana dekat sangat dgn rumah. Aku akan bekerja bersungguh2 untuk masa depan ku. Latest gambar beruniform...hehehehe....kacak tak? ^__*

No comments: