Glitter Words

Biodata Saya

My photo
Petaling Jaya, Kelana Jaya, Malaysia
Terima Kasih kerana sudi lalu lalang di page saya ni. Kalau ada sebarang comment, sila2 la.....tak kena bayar pon...hehehhee....Hope happy bace ape yg patut okeyh. (",)

Capture Myself

Capture  Myself

Monday, November 23, 2009

Michi KetakU....

Akhirnya aku kuarkan keta dengan titik peluh aku sendiri pada 17/04/2009. Lepas 2 bulan aku terlantar kat umah akibat daripada accident moto...Aku fobia da nak naik moto bawak jauh2.....Ohhh aku sgt lemah... tidakkkkk..... Dalam mase aku cuti 2 bulan tu, aku apply keta....hanya viva termampu dengan duit gaji yg aku dpt keje kat SKALI WEB ni...aku bersyukur sesgt, wpun keta tak mewah, tp aku dpt beli gak tanpa mengharap duit orang lain....A miinnnn.... Aku sayang giler kat keta aku ni..name keta aku michi....hehe ciap ade name agy okeyh....Aku minat giler make up keta tapi aku terpaksa lupekan hasratku tuk make up keta ni sbb, duit gaji aku tak cukup nak buat sume tu...sgt2 sedey...Hanya aku termampu masukkan alarm yg bernilai 2k tu....huhu mahal pon mahal la asalkan pencuri susa nk curik keta neyh....aku harap sgt, pencuri tak dpt nk curik keta aku ni ngan suke ati mak bapak anak branak dia jer...Aku beli keta ni pon terpaksa sebab xda de plan pon nak beli sbb yer la ikutkan mmg tak mampu nak beli...Alhamdulillah aku dpt la jugak merasa beli keta aku dengan titik peluh aku sendiri....Aku harap aku tak jual keta ni wpun susah macam mane pun.....aminnnn

1 comment:

Unknown said...

CANTIK KRETA KAK....